onsdag 11 maj 2011

"vad ska jag med gymkort till när jag har trädgård?"


Nu är häcken väck =P Det tog en hel dag, två karlar och en traktor. Själv servade jag killarna med vatten och lärde mig vad som är ogräs och inte i rabatten :)



Idag har vi varit till farbror doktorn igen och tittat till kisseriet på bebis. Och det såg fint ut! Den ligger precis på gräns nivåerna till det bra, så doktorn var nöjd, men gav oss för säkerhetsskull en tid igen om sju veckor. Men han sa att han inte var ett dugg orolig och att vi inte heller skulle vara det, utan han ville bara ha en koll till. Bebis var riktigt sammarbetsvillig idag så doktorn passade på att "leka" lite med den nya tekniken, så som tack för att han fick pröva så fick vi med oss lite 3d bilder på bebis. För de flesta av er kommer det bara se läskigt ut, och lite läskiga bilder är det för bebis höll på att träna att svälja fostervatten så den grimaserar. Det stora svarta hålet i huvudet är förstås inte ett hål utan doktorn lyckades bara zooma för mycket så det blev innanför huden =P

Det ser lite läskigt ut, men jag tycker det är lite coolt att h*n har ögonen öppna ;)

PUSSpåer!!!

1 kommentar: