onsdag 4 maj 2011

Min stora tjej!

Det går för fort! Det bara springer fram här hemma.
Idag sa hon till när hon ville gå på toa och bajsa! (jätteintressant för er icke föräldrar därute, i know!) och hon presterade oxå! jag är riktigt imponerad :)

För fem minuter sen låg jag i knät på A och tittade på tv. Jag hinner knappt lägga mig ner innan K kommer farande och säger "jag gosa pappa!" så jag frågar henne om hon är en pappagris och får ett "jag är en pappagris" till svar. Är du en mammagris då? "Nej, jag är pappagris. Flytta jag gosa pappa!" hahaha... aja det är inte lätt att slåss mot A i populäritet... det är nått med flickor och deras pappor ;)

PUSS på er!

2 kommentarer:

  1. tänk om man hade ork att ta tag i sånt.. får bli till sommaren..

    miss u sweetie

    SvaraRadera
  2. Du gör helt rätt i att vara imponerad, hon är duktig er tös :-)

    Det är konstigt det där med döttrar och pappor, N var likadan men efter att E bröt benet så har hon blivit "mammas älsling" som hon säger :-)

    SvaraRadera