torsdag 5 maj 2011

Disco innan för huden

Det har tagit sin lilla tid och ibland har det gjort mig lite nervös, andra gånger har det varit rätt skönt att den här graviditeten är "långsammare". I praktiken är den säkert inte det minsta långsam jämfört med när jag vänta K, men i och med att K tar upp mina dagar så hinner jag ju inte bli lika besatt av bebis som jag blev av K. Men nu gör sig bebis hörd både nu å då :P är det inte en rejäl spark här å där så tar det tvärstopp när jag försöker böja mig ner. Har en stenhård kula, inte överdrivet stor men hård och i vissa lägen ivägen :P

Idag tror jag att h*n fick en rejäl hickattack, för hela magen pulserade i fem minuter. Stackars lilla bäs, men det e ju bra träning för lungorna :P

Jag å A har varit jätteduktiga idag och sorterat hela linneskåpet, garderoben nere där vi har vinterkläder på sommaren å vice versa, diskat (ja, kanske ska räknas som vardagligt men ändå :P) och målat om Ks rum! vi behöver måla en sväng till, så det blir imorn när dagens jobb har torkat. Känns helt enkelt som om jag är värd den godispåsen som hoppade fram till lyxfällan *hihi*
Just det, jag har lämnat in sista uppgiften i delkurs 3 idag oxå, så på måndag är det dax att ta tag i delkurs 4 och sen är det sommarlov =D

PUSS på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar