lördag 28 maj 2011

lördag

Idag har jag å K varit jätteduktiga, vi har städat halva huset, slängt papper och plast och handlat.

K hjälpte till att laga middag med att vispa grädde och ägg. Första gången som jag gör egen carbonara, smakade ju inte som mammas direkt men det var gott. Tyckte jag iaf, K har ätit dåligt hela dan =/ Sen tjatar hon om Pappa, så hon blir nog glad när A kommer hem imorn.

Imorn ja, imorn är det alla mammors dag :) Och årets morsdag present blev super fin! Tyvärr får ni inte se några kort förns nästa vecka för först då får min mamma sin :)
När K somnat ska jag torka golven, det är inte värt att göra det innan av nån konstig annledning :P Och sen är jag sugen på att baka något, får se vad det blir. Ja, det är min lördag... var faktiskt ganska länge sen jag var ensam en lördagkväll, känns lite skumt och så går det ju inge vettigt på TV. Så det blir golvtorkning och bakning som får roa mig. Nu ska jag å K gosa framför Bamse med lite chips... det är trots allt lördag ;)

PUSS på er!

1 kommentar:

  1. stolt mamma o mormor28 maj 2011 kl. 22:24

    oj va spännande, ser fram emot en överraskning kram

    SvaraRadera