måndag 30 maj 2011

Då var det officiellt då

Nu har iaf en av 47 st inbjudnigar som vi lämnade av på posten i onsdags kommit fram, så jag antar att resten också får sina idag. Så då är det officiellt och det finns ingen återvändo! Hihi, låter ju som om det skulle vara nått negativit och det är det förstås inte =P Men väldigt pirrigt! Och lite stressande för det känns som om det är så mkt som inte är klart än. Men vi hinner... Det mesta faller nog inte på plats förns månaden innan. För Innan Augusti/september kan vi inte prova vin och jag kommer inte i klänningen =P Men om inte allt för många veckor (hoppas jag, det finns inget spikat datum än :P) Ska jag träffa mina tre änglar Micikis, Mia och Linda och planera sånt där som de tycker är jättekul och intressant och som jag vill ha men egentligen inte ser nån skillnad på om det är lila, violett eller ja vad alla nyanser nu heter, Om det är pärlor är sand... Ja ni förstår, sånt där viktigt extra dutt som kommer sätta stämningen på festen, tur jag har mina änglar :D

Idag ska förövrigt jag Sara och Lina åka och titta på brudbuketter och få offert. Det ska bli jättespännande! Det känns som om den här sommaren kommer att snigla sig fram!

I morse var jag å Bebis till BM, ska springa där varannan vecka nu för att hålla koll på blodtryck och ev Havandeskapsförgiftning. Idag var det inga kymmer alls, ingen äggvita och ett tryck på 116/68. Bebis hjärta slog 14 slag/min så h*n gör precis som Kendra och ligger på precis mitten och tillåter inga könsgissningar =P Jag hade gått upp 0.6kg på två veckor vilket är väl sådär, men de där kilona kommer nog ska ni se =P

Nu ska jag återgå till sista hemtentan för terminen.

PUSS på er!!!

3 kommentarer:

  1. hahahaha 14 slag i minuten alltså.. låter lite litet ;)

    SvaraRadera
  2. Jag tyckte också det lät lite lite med 14 slag/minut :0
    Skönt det ser bra ut med bebis och dig :)

    Kramis

    SvaraRadera
  3. stolt mamma o mormor30 maj 2011 kl. 13:31

    OJ 14 slag? Nej jag har pratat med A och det ska vara 140 slag :-)
    Längtar hem till brevlådan, vill oxå ha inbjudan <3

    SvaraRadera