söndag 8 maj 2011

Födelsedag ala Ljutten

Igår fyllde min älskade år, och han skulle inte få några gäster sa han. Halva hans familj har jobbhelg så vi har kalas inbokat på måndagkväll. Och det är de ända som ska fira honom, så inga gäster på själva födelsdagen. Så inte har jag städat, inte bakat och inte planerat. Redan klockan halv tio knackar det på dörren och Ronny kliver in, men han tillhör nästan inventarierna så det gjorde inget att det låg leksaker överallt och att det ända vi hade att bjuda på till kaffet var mjölk. Vid tolvtiden hörde Linda av sig och undra om vi skulle ses i dalen vid två för hon var barnvakt till Meja å Nelly, och det kunde ju vara kul för K. Men när K vaknat efter middagsluren ringer det på dörren och Märit och Ingemar står utanför! Då fick tokarna för sig att ta motorcykeln på en tur och fira A =P

Så jag slängde mig på cykeln och "bakade" lite på willys och ringde Linda och sa att de fick komma hit istället =P Sedan hade vi fika gäster från 14 till 19. På kvällen hade vi planerat grillning med Sara å Stefan och eftersom det blev lite sent bestämde vi att de skulle sova kvar så barnen gick och la sig och vi vuxna njöt av en tyst och lugn middag med en film efter... en helt perfekt dag ala Ljutten... inget planerat utan bara massa oplanerat mys =D

Idag har jag varit med Isabelle till stallet och ridit! Så himla mys :D Å än är inte magen ivägen alls, så det ska nog gå att rida några veckor till *fniss*

PUSS på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar