måndag 16 maj 2011

ja ni...

Vi får se hur det här går... jag som planerat så långt innan för att bara få njuta av att i vinter få säga ja till mannen i mitt liv. Men så fick vi höra i lördags att hotellet vi valt att ha festen på blivit av med sina rättigheter på grund av skulder och idag när vi var där fick vi bekräftat att ägarna ska sälja! Vi ska tillbaka på onsdag och prata med huvudägaren och se om hon har nån plan... men det känns ju inte så lovande att hoppas på en ny ägare och att allt löser sig med den. Vill ju inte gärna sitta här en månad innan bröllopet och vara utan lokal! Jag vet inte vad jag ska ta mig till!!! det finns tre alternativ här i säter; hotellet, Tullsängs och folkan... Hotellet verkar ju stryka sig självt, tullsängs är bara ett alternativ på sommarhalvåret så nu återstår bara folkan. Vi har bokat möte med han som driver det imorn... men jag är inte riktigt "där" än. Visst han lagar jättegod mat MEN lokalen känns som en gympasal :(

Jag e snobbig! jag vet :( men vaffan! det är ju vår dag...VÅR dag! ända gången (ja iaf mitt liv, A är ju trots allt musiker) som allt kommer fokuseras på oss... Men jag kanske kommer dit snart, huvudsaken är ju att jag får min prins och att gästerna hade roligt... jag kommer nog dit, men just idag är jag fyra år, känner mig ledsen, besviken och väntar lite på att mina möss ska hoppa fram ur garderoben och lösa allt så att jag oxå får gifta mig i en balsal på ett slott som askungen.

PUSS på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar