onsdag 25 maj 2011

På väg

Nu är det på riktigt gott folk! Det e nu det händer :D
Hela det här strulet med hotellet har gjort att hela bröllopsplanerande kom fram från sin mysiga lilla linda där vi gömt den. Allt från lokalplanering, inbjudningskort, klänning, smycken och grabbarnas outfit. Och jag älskar det!!!

Jag bara svävar på mina små rosa moln, vill att tiden dit ska gå fort! Eller kanske inte så fort, det finns fortfarande mycket kvar att pilla med. Och sen ska vi ju hinna välkomna plutten oxå :D

Men ändå!!! när jag tittar på alla saker, på blommor, på min klänning... lyssnar på musiken å så vidare bara läääängtar jag!

Sen i måndags har vi suttit med finliret på inbjudningskorten. Skrivit i datum och gjort svarskort. Komponerat ett informationsbrev med all info runt i kring bröllopet, så som boende, mat och så. A lyckades hitta en finurlig funktion på vår skrivare, så isktället för att skriva alla adresser för hand så fick alla sina fint utprintade i cool font. Så i förmiddags blev de helt klara. Så nu finns det ingen återvändo, nu är de på väg :D

PUSSpåer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar