tisdag 2 augusti 2011

Hemma igen

Känslan av att komma hem är oslagbar. Det spelar egentligen ingen roll om man varit utomlands, borta bara en dag eller som nu: spenderat en vecka på sjukhus. Att kliva in hemma är en underbar känsla. Där är man fri, man vet vart allt finns och man behöver inte fråga nån om saker man vill ha eller behöver.

Igår kom doktorn och berättade att de inte hittat nått fel och att de förmodligen inte kommer att göra de heller. Utan de kör vidare på pencilinet som fungerade förra gången och gissar på att det är den där blockeringen på njurarna som gör det. Å så länge jag äter pencilin har jagh ingen feber, å har jag inte feber så mår jag ju bra. Så det är bara att bita ihop och hoppas på att febern inte kommer tillbaka när kuren är slut.

Idag ska jag å K ta en tur till apoteket och biblioteket, fick ju låna en sån bra bok av svärmor så nu måste jag läsa resten i den serien :D Sen blir det en vända till MVC oxå, får se vad hon säger om hela det här äventyret... lyssna lite till på bebis hjärta lär vi få göra iaf.

PUSS på er!

1 kommentar: