fredag 19 augusti 2011

Första veckan

Nu blev det många inlägg en och samma kväll, men jag har inte kunnat innan för blogspot har vägrat publicera mina inlägg och jag vill ju ha dem tidsmässigt i ordning :D

Idag är det fredag igen och en hel vecka har susat förbi. Två nätter var vi kvar på BB, sen tjata jag hem oss för det var inge kul alls att ligga där själv med A å K hemma. Sen var ju även min mamma, pappa å syster hos oss. På lördagen var de upp allihop till Falun för att se Prinsen, K tog det hela mycket bra och ville hålla "sin bebis" :D

(förstår inte alls vad ni menar när ni säger att jag är lik min mor ;D )
Kristina, Mats, Sara, Stefan och Alvin var oxå upp och hälsade på oss på lördagen :D

Den här fina dressen åkte prinsen hem i <3


På söndagen när vi kom hem fick vi besök av Linus som även hämtade hem sin katt, så nu har vi bara tvillingarna kvar, hoppas att kisserierna slutar nu. När Linus, mamma, pappa å syster åkte söder ut så blev det skifte i mjölk fabriken och Kristina, Jonas å Lina kom på besök :D

På måndagen var det återbesök på borlänge sjukhus eftersom vi smet iväg från bb innan prinsen var 48 timmar. Och innan de besöket var vi tvugna att åka en vända till Falun för att kolla mina njurar. Vi var bara på röntgen så vi väntar besked från min läkare sen, men hon på röntgen sa att det såg bra ut. Och nu har det gått en vecka utan varesig feber eller pencilin så peppar peppar :D

PUSS på er!

3 kommentarer:

  1. Då har jag fått gråtit en skvätt på morgonkvisten.
    Blir alltid lika rörd av förlossningsberättelser:/

    Kramen till er alla

    SvaraRadera
  2. titta nu står det inte längre att du har 10 dagar kvar ;)

    grattis igen!!

    puss

    SvaraRadera
  3. stolt mamma o mormor20 augusti 2011 kl. 11:06

    Kendra var en mycket snäll storasyster som sa att det var "Tettas bebis" "de får titta" när farmor, farfar, faster, farbror o kusin kom Det lilla <3

    SvaraRadera