söndag 21 augusti 2011

Mys helg

Så är helgen snart till ända, den försvann alldeles för fort.

Fredagkväll fick vi fin besök av Faster Emma och Farmorn å Farfarn, Theo fick en söt body, en mössa och en barba stark av Emma och Daniel. Jag å A bjöd på taccos och så såg vi på Ice Age2 på tv.

Lördag fm var vi ut till farmen för att A och gänget skulle repa. Till lunch bjöd Kristina på en jättegod kyckling gryta och efter maten somnade båda mina små knoddar så jag tog mig en tupplur på soffan medan de sov. Eftersom vi sagt att förfesten till kvällens event kunde va hos oss åkte vi hem vid fyra för att svida om. Men de blev inte så mkt till förfest, istället spelade vi kort hela natten. Och för andra gången på FYRA år vann jag pokern :D

Idag är vi alltså lite sega, så vi tog oss ut till farmen för att umgås en stund till med Emma innan hon skulle åka hemåt igen. Efter lunch och Ks sovlur så klädde vi på oss och gick ut i skogen. I skogen hittade vi lagom många svampar som vi fick med oss hem :D
Nu är vi hemma igen och på schemat står att göra så lite som möjligt, så A tittar på fotboll, jag är här och K cyklar omkring på sin trehjuling inomhus. Lata familjen, men de e vi värda ;)

PUSS på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar