torsdag 25 augusti 2011

Fin besök

Igår fick vi fin besök av min gudmor :D En hel dag var hon här och förgyllde vår tillvaro. Vi fick supergod lax till lunch och till kvällsfika gjorde jag en äppelpaj.

Imorn kommer nästa finbesök nämligen mamma å pappa :D Bortsett ifrån att vi har ett trettioårskalas att gå på imorgon kväll så har vi bara en resa till Avesta inbokad. Och till Avesta följer mamma å pappa med för då ska vi titta på lillasyster när hon spelar handboll. Det blir alltså första helgen på HELA sommaren som jag faktiskt får träffa och umgås med mina föräldrar när de kommer hit. Annars har vi knappt setts för att jag antingen varit sjuk eller så har de kommit hit och varit barnvakt. Det ser jag fram emot :D

Ställde mig föresten på vågen imorse, har bara 2 kg kvar till startvikt :P Och egentligen ska jag ju gå upp 5 kilo så nu ligger jag alltså bara minus 3 ;)
Vet inte om det är bröllopet som hägrar, eller om det bara är så att jag känner att jag måste ta hand om kroppen bättre om jag ska orka med två barn, hus och skola. Men jag har ett så galet träningssug just nu. Väntar bara på att kroppen ska läkaihop, sen jäklar ;)

Nu blir det pizza och de sista avsnitten av TheEvent!

PUSS på dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar