måndag 14 februari 2011

Välkommna :)

Hej och välkommna till min "nya blogg", har ju haft den ett tag när jag mms-bloggade. Men det var ju inget som gjordes särskillt flitigt *fniss*

Eftersom vi nu går ifrån att vara Einebrant/Ljusteräng till att bli familjen Ljusteräng kändes det som att det var roligt att ha en blogg som heter just Ljusteräng <3

Här tänker jag framförallt berätta om alla planeringar och funderingar inför dagen med stort D. Vår bröllopsdag!

A kommer förhoppningsvis komma med några ord, men jag lovar inget.

Självklart kommer jag även att visa er bilder på hur K utvecklas och berätta vad hon hittar på.

Och sist men inte minst som kommer jag förstås att berätta för er hur det kommer gå för hela vår lilla familj fram till Augusti då vi blir FYRA!!
Hihi... det trodde ni inte va? men så är det. I min mage ligger ett litet frö å gror. H*n har idag blivit hela 14 veckor gammal <3

Nej, nu har ni fått nog med överaskningar för idag!

PUSS på er

6 kommentarer:

  1. graaaaaaaaaaattis till eran dag. Fast jag tillhör den där tråkiga varianten som firar förlovningsdagen också.. :D
    Å andra sidan så är ju våran bröllopsdag lite svårfirad barnmässigt ibland.. :P

    Å grattis till allt annat.*fnissar*
    14 veckor.. fy vad fort det går alltså.. inte klokt... Ni måste ha en annan tidszon i dalarna för här sniglar sig tiden framåt.. ;)

    kramis på er båda idag! :D

    SvaraRadera
  2. Ja du så mycket att se fram emot ska bli spännande att följa.....minns vårt samtal i somras kram kram Gudmor

    SvaraRadera
  3. Myspys på dig! Ser fram i mot allt!
    Kram Mickis

    SvaraRadera
  4. <3
    All lycka till er :D

    SvaraRadera
  5. Åh så roligt med både en till bebis och bröllop :-)
    Stort GRATTIS till er! Ta hand om er!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Grattis grattis! :) Kunde nästan gissa det efter dina antydningar på bloggen...
    Ska bli så kul med bröllop och är så glad för er skull med nya bebisen! :)

    SvaraRadera