söndag 20 februari 2011

utflykt

Insåg precis att jag är ledig torsdag och fredag så jag och K tar oss en lång helg i sthlm :D

Åker ner onsdag när K ska sova så blir bilfärden inte så lång och tar oss hem lördag eller söndag beroende på hur As helg ser ut. Blir han hemma hela söndagen vill vi nog vara med honom då, men han kanske vill ha lite ledigt han med så vi improviserar lite ;)

Just nu sitter jag och väntar på Lina, grabbarna ska ha fifa turnering så vi tänkte åka ut till Sara och ha lite tjej mys :)
smeta på lite annsikts mask, kanske dricka lite (alkoholfritt) vin och se en chick flick...eller bara prata tills öronen trillar av :D

Idag har vi inte gjort så mkt för övrigt, mest myst hela dagen och Malin har fortsatt sin rajd i min tvättstuga =P
Men nu har hon åkt :/ tänk om jag hade massa pengar då skulle hon få bo här och ta hand om oss jämt *fniss*

Påtal om tvätt ska jag hänga den sista maskinen nu, så att jag är klar när Lina kommer :D

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar