tisdag 15 februari 2011

Omkrets

Vissa dagar känns det som om jag redan har gått upp hundra kilo och blivit stor som ett hus, andra dagar känner jag mig så smal att jag undrar om det faktiskt ligger någon där innanför huden =P

Men även om det inte syns med blotta ögat säger måtten sitt, när jag plussade (alltså fick veta) så mätte jag 78 cm runt ryggen och över naveln. Idag är samma mått 90 cm. Och jeansen mina har jag inte haft på flera veckor.

Bra mår jag för andra dagen irad också, så nu håller vi tummarna för att jag närmare mig de "gyllene veckorna" där man som mamma mår bra och magen växer ;)

PUSS på er!

4 kommentarer:

  1. Hehe, jag är så avundsjuk! Har du lyckats hitta de gamla mamma-kläderna än då?
    Puss

    SvaraRadera
  2. lägg ut bilder sen så vi får se! är lite avis faktiskt, skulle gärna jobba på ett syskon till sebastian. men det får väl bli när det blir! kramar

    SvaraRadera
  3. Det var därför du skulle ärva mina mammakläder :-) fort går det!
    Lycka till med allt!

    SvaraRadera
  4. hahaha
    jag har inte mätt.. fast byxorna är fortfarande för stora.. ;) Å andra sidan så ligger ju myran fortfarande direkt under revbenen.. *suckar*

    SvaraRadera