måndag 28 februari 2011

godis brist

Varför är min underbara karl alltid flera hundra mil bort när mitt godis tar slut? jag måste verkligen lära mig att planera mitt godis intag bättre =P

Vi är iaf hemma nu ifrån en supermysig tripp till sthlm. Blev dock inte särskilt sugen på att föda barn efter att fått träffa Es lilla syster som var tyngre än fem kilo =P Hoppas min lilla pärla bestämmer sig för att inte växa till sig så pass *ler*
Idag har vi kommit till v.16, bara fyra veckor kvar till halvtid, känns helt sjukt! syns knappt på magen om jag inte är naken. Däremot känns det, pärlan är riktigt rörlig. Ibland känns h*n inte alls, men som idag dansar hela insidan på magen. Längtar lite till de kommande veckorna när A oxå kan få känna sparkarna och rörelserna, det blir lixom lite mer verkligt då. Men om man ska leta synliga tecken på graviditeten kan man titta lite i bröst höjd, jag köpte nya bh:ar i höstas för att jag var lite trött på mina, Nu kan jag inte ha dem längre för det bara väller ur =P Och större lär det bli =D

Kalaset den 26 vore det föresten bra om ni på nått sätt lämnar osa till innan den 20 mars, så att vi kan planera lite :) antingen här på bloggen, på mejl eller fb :D

PUSS på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar