lördag 26 februari 2011

Tvillingmamma för en helg

Lilla Elly blev igår kväll storasyster, och eftersom det tyvärr inte är en stork som levererar dem till dörren om natten så har jag fått äran att få ha storasyster :D

Det är väldans mysigt, men oj så K tycker att det är tråkigt när hon inte får stå i centrum 24/7 =P Så länge det går precis som K vill så leker flickorna hur bra som helst. Men om E inte vill eller inte förstår vad K menar blir det rama skri! haha... känns lovande inför bebis nr2 *fniss*

Igår han jag och K först med lunch med Mia och Adrian, sedan kidnappade vi Adrian och tog en fika med Claes. Mysade runt i väsby centrum och gjorde mest ingenting. Sedan ringde Linda och sa att nu var det dax för förlossning. Så jag och K åkte till kungsängen, där vi möttes av väldigt lugna föräldrar medan jag var alldeles hispig =P
När klockan blev fem, började K bli trött och gnällig och allt jag å E gjorde var fel. Så då packade jag in båda hjärtana i bilen och åkte till mormorn å morfarn. När vi kom hit fick vi supergod middag, efter gos med mormor och middag i magen blev K mycket gladare och lätthanterlig :P

Natten har gått smidig och morgen har vart mys, å nu ska vi packa ihop och åka en sväng till rimbo för att träffa lite fastrar och farmor.

PUSS på er!

1 kommentar:

  1. mäh du var ju i 08:a ingen större ide att hetsa upp sig då ;)

    Tack än en gång för all hjälp (även ett stort tack till din familj)... Så oändligt tacksam!

    SvaraRadera