torsdag 24 februari 2011

Brrrrrr!

Jag älskar vintern! det gör jag verkligen... men nu har till och med jag anslutit mig till vår längtarna. Det får gärna vara vinter i lite mer än en månad till för så ska det va, MEN det får hellre vara -10 än dagens -25!! vill kunna gå ut och njuta av snön, åka pulka och ta promenader. Men istället blir det att sitta inne och elda i brasan för att inte frysa ihjäl. Så lite varmare får det gärna bli FORT!

Kendra har två nya hobbyer, den ena är att prata i telefon. Hon blir helt galen när Pappa ringer och hon inte får prata med honom. Vilket iofs är rätt skönt för då är hon underhållen ett tag, men det är ju lite jobbigt när jag själv vill prata med A :P

Den andra är böcker, hon är en riktig bokmal! det ska läsas hela tiden. Dag in och dag ut och alla böcker vi har. Så det ska bli kul å se om hon blir lika snabb att lära sig läsa som A :)

Idag ska jag å K åka till segeltorp och gosa med min gudson och hans familj :)
Sen ikväll ska jag få lite egen tid med min älskade Tim <3

PUSS på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar