tisdag 5 juli 2011

V.33

Då har vi klivit in i v.33 dvs att vi har gått 32 fulla veckor och idag två dar. "Bara" sju veckor kvar, haha... som om sju veckor skulle vara bara, det är ju ett helt sommarlov, två veckor längre än en semesterperiod... jag kan säkert komma på fler om jag får sitta en stund till, men jag tror ni förstår ändå.
När jag var i v.33 med K jobbade jag fortfarande, nu tycker jag att ta en vända på stan är jobbigt :( Förmodligen för att med K hade jag bara mig själv att gå efter, var jag trött så sov jag, ville jag ligga i soffan en hel förmiddag gjorde jag det. Nu finns det ju en prinsessa redan som behöver uppmärksamhet och lite kärlek... jämt. Jag tror dessutom att lillskrutt håller på att fixera sig där inne, för det känns som om den är på G ut varje gång jag står upp, vilket jag gör många ggr per dag. Så idag längtar vi verkligen efter bebis så att mamman kan få tillbaks orken lite, för även om sömnen blir kort med spädisar så blir den djupare än när man är gravid.

Ush vilket gnällinlägg, men ni vill ju veta hur jag mår å så här mår jag. A han jobbar på och stortrivs. K fortsätter att växa så det knakar och om jag inte skryter över hur duktig hon är på att kissa på toaletten så fortsätter hon kanske vara duktig ;)

Imorn åker jag å Farmorn till Falun för att titta till lill*n, ska se om de kan uppskatta nån eventuell vikt på bebis oxå, ska bli spännande :D

PUSS på er!

1 kommentar:

  1. tack sötnos!
    mår mycket bättre nu, trots fullspäckad helg =p ska försöka hämta andan den här helgen..

    SvaraRadera