måndag 18 juli 2011

Hemma igen

Helgen i 08:a var mysig, med fika, shopping, konfirmation, 30-års fest och sista Harry Potter filmen. K har njutit till fullo av två dagar med bästaste Frasse och en hel helg med mormor å morfar. Av mormor å morfar fick hon dessutom en studsmatta som hon nu säger att hon vill åka hem till ;)

Bebis och jag mår bra, men den lille skrutten skrämde mig rejält i helgen då slemproppen (eller nått liknande läskigt) gick. Men jag var i kontakt med både förlossningen på KS och i Falun och ingen av dem var nå oroliga, så ska se vad min BM säger idag. Idag ska jag nämligen på föräldrautbildning, det ska bli kul att träffa andra pregofanter, men själva föreläsningen om förlossning å ammning känns lite onödigt, men kul å se hur det fungerar här i dalaland ;P

Sen måste jag ju berätta att jag köpte nya skor i helgen :D Hela tre par! det var nämligen utförsäljning så man fick tre par för 200 kronor. Jag e nööööjd ;)

PUSSpåer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar