fredag 8 juli 2011

mer gnäll...

Så nu är ni varnade i övertexten, så orkar ni inte med gnäll så hoppa över inlägget ;)

Jag har dragit på mig nå skit, har ingen aning om vad det är men feber har jag. Har haft till och från sedan midsommar nu. Igår gick jag totalt in i väggen, bara satt hemma och grinade för att jag var så trött. Man har inte mkt energi när man redan delar energi med en mage, att sen lägga energi på att bota feber gör än ännu tröttare. Att jag sedan spenderar första delen av natten i antingen frossa eller svettningar ochnär det sedan lagt sig börjar med det jag inte spenderade första delen med. Som inatt när jag låg och vände å vred mig i svett fram till 2, fick sova till 3 för att sedan få frossa som inte gick över före 6 tiden. Då är det jättekul att vakna med en piggelin tvååring som inte alls kräver energi och kärlek. Tur för mig så sov hon hos Farmor och Farfar inatt så att jag kunde ringa doktorn i morse, så nu väntar jag på att det ska bli dags att ta sig till vårdcentralen och hoppas på snabbt besked.

Vi var som sagt till Falun i onsdags, det ser bra ut med njurarna men för att "avskriva ärendet" så får vi en remiss till barnläkaren sen när bebis kommit ut. Trots att magen min inte är så stor den här gången gömmer det sig en liten knubbis där inne så vi fick en tid den 17/8 för att fastställa exakt hur stor den blir och om det då blir snitt eller igångsättning eller så. Det ända beskedet som var så där är att den sitter upp, men än finns det plats att vända sig neråt så den simmar nog runt lite som den vill där inne. Vi får se vad BM säger på måndag.

Nu är det dax att rulla.

PUSS på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar