torsdag 14 juli 2011

08:a

I går var jag till labb på vårdcentralen för att kolla min snabbsänka och se hur effektiv antibiotikan är. Jag fick veta direkt av sköterskan att den nu är på 22, vilket fortfarande tyder på en infektion i kroppen, men att den gått ner betydligt sen i helgen. Bara några timmar efter att jag varit till labb ringde doktorn som jag var i kontakt med i Falun i helgen och berättade att hon tyckte att jag ska äta upp kuren och förhoppningsvis vara bra efter det, och är jag inte de utan febern återkommer skulle jag ringa henne. Sen sov jag hela förmiddagen.

På eftermiddagen packade jag å min mormor hennes bil och åkte ner till mamma å pappa. Det e tur att jag har en så ung å pigg mormor som orkar ta hand om mig när jag behöver det <3

K vaknade i Enköping och ville kissa, så mormor stannade vid första bästa ficka och vi klev ur. men K VÄGRADE att kissa i det gröna, hon skulle minsann kissa på toaletten, det är ju bara det att toalettutbudet emellan Enköping och Sigtuna är väldigt skralt. Så jag berättade det för K att det finns ingen toalett förns hos mormor och dit är det långt (ca 40min) men hon skulle inte kissa i gräset. Eftersom hon hade blöja så satte vi oss i bilen igen och åkte. När vi kom fram till mamma skuttade K ur bilen och in på toaletten och kissade och blöjan, ja den var torr!!! makalösa lilla tokunge =P

Idag har bästaste Frasse varit och hjälpt mig med bushjärtat, vi följde med pappa till Sonö där min faster å hennes man har sommarstuga. Där har vi fikat, ätit lunch, solat och badat :D Imorn kommer Frasse hit igen och leker med bus så jag får vila ännu mer. Orkar jag blir det lite mammalyx med fika med L och på kvällen kommer A :D

PUSSpåer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar