måndag 11 april 2011

är ju riktigt bra på det här :P

Eller inte!

Men jag ska försöka rycka upp mig igen. Så att ni inte blir sittandes i ovetskap helt och hållet.´

Vi har varit på ultraljud och sett bebis igen. På ordinarie ultraljud var jag och Svärmor upp till Falun. Där upptäckte BM några saker som hon ville att en doktor skulle titta närmare på. Så dagen efter fick jag och A åka upp och träffa doktorn och titta på bebis igen. Doktorn berättade för oss att lillebebis verkar ha lite strul med kisseriet. Dens kissblåsa var för stor och bäcken utvidgat, så vi har fått en till tid för ultraljud den 11 maj. Då hoppas vi att bebis själv helt enkelt börjat kissa och rättat till allt. OM den inte gjort det får vi veta då vad nästa steg är, men det lät inte som att det var nått livshotande, jag återkommer :P

I helgen var Moster och Mazdon(mattson) här och K var i himmelriket, hon verkligen avgudar "sin Mazdon" :D Vi matade ankorna på lördag fm. Efter lunch och sovtid lät vi grabbarna spela Fifa och styrde kosan mot borlänge och aqua nova. Där badade jag, Moster å K i två timmar och K tyckte att det var så himla roligt. Hon skulle prompt åka rutsckanorna (hur de nu stavas) helt själv. Trots en, tre och fem kallsupar så bara reste hon sig och garvade och klättrade upp och åkte en gång till =P

När vi kom hem igen premiärgrillade vi och jag och Moster gjorde vår första potatisgratäng som blev supersmarrig! På söndagen var jag helt slut och hade en dålig dag men K och moster ville ut och cykla så efter lite frukstund tog vi oss en tur. Efter lunchen passade både jag å Moster på att sova medan K sov =P Sen fick vi vinka hejdå till sthlmarna nästan samtidigt som vi fick fika gäster av Sara, Stefan å Alvin :D

När vi sitter och dricker kaffe säger Sara helt plötsligt "nu kommer Elenor" det var de ingen av oss som trodde på, men det ringde på dörrn och Elenor och Linda kom förbi på fika =P väldigt otippat men väldigt roligt :D

Har alltså haft en SUPER härlig helg och idag har vi gått 20 fulla veckor och går därför in i v.21... halva tiden är passerad :P hur ska det här gå?

PUSS på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar