torsdag 14 april 2011

its aliiive :)

Bebis sparkar! den sparkar så det tjongar i magen *fniss*
Det har tagit sin lilla tid, men sen har den ju moderkakan mellan mig och den tillskillnad från K som låg precis under huden :P

Idag hade jag många punkter på min lista och hela fem timmar ledigt att göra dem på, tror ni att jag gjorde något annat än att sova? hihi, inte mkt :P

Jag och K tog en cykeltur och handlade innan jag lämnade henne på dagis vid nio. Så dagen började väldigt bra och effektivit, men när jag kom hem och satte mig i soffan för att äta frukost somnade jag sött och sov jättelänge :P
Vaknade vid halv ett, gjorde lunch och middag (skönt att bara kunna värma när jag är ensam med K) diskade, städade kylen (torkade alla hyllor och hjälpte varorna som med egna ben var på väg ut till sopen) och tvättade. Sedan hämtade jag lilla hjärtat, åkte hem, köpte två majblommor, lekte lite i trädgården, krattade, bakade och vid fyra åt vi middag. Efter middagen var K på sitt allra soligaste humör (eller så överdriver jag nu) så de tre timmarna till sovdags kändes låååånga. Vi tog helt enkelt våra nybakade muffins och bilen ut till farmen. Där har de en annan tidzon!Vips så var klockan kvart i sju!

K sa själv att det var dax att åka hem och sova sängen, hon är så duktig mitt lilla hjärta :D (stolt? jag? näää ;) ) Sen hon somnat har jag plockat med mitt nya smyckesskrin så nu har jag större uppsikt på vad jag har, och kanske kan få bättre koll på vad jag använder. Tvättat lite mer och bara myst med lilla bebis sparkar :D
Vilket skryt inlägg det blev, men jag vet att ni gillar att läsa att vi har det bra ;D

PUSS på er!

1 kommentar:

  1. stolt mamma o mormor15 april 2011 kl. 21:26

    vilken bra dag! Klart man får skryta över sitt barn <3

    SvaraRadera