söndag 17 april 2011

Söndag

Vi behöver nog en helg för att vila upp oss efter helgen som varit ;)

Idag har vi iofs inte tagit oss så långt, men inte har vi suttit still inte :P
K vaknad vid 6 nån gång och eftersom jag fick sova igår morse var det min tur att gå upp idag. Strax efter sju ser jag att As kusin Ronny loggar in på FB och eftersom det var lite otippat en söndagmorgon så var jag tvungen att fråga varför han var vaken. Efter en stunds chattande så säger han åt mig att sätta på kaffe och vid halv åtta knacka han på dörren :P

Jag och K slängde ihop en muffins smet så att vi kunde bjuda vår fika gäst på fikabröd. Hon verkligen älskar att baka :D och hon vart helt stollig när Ronny kom, hon for upp och ner och överallt och visade alla sina leksaker. Vid åtta kom A ner för då hade han vaknat utvilad och trott att klockan var tio :P

Vid tio tiden tog vi våra cyklar och åkte till Jonas å Linas kissemissar och gav dem frukost, efter det tog vi vägen förbi Tove och Daniel där det var "samling vid pumpen" så vi träffade Ronny igen, Gerd, Janne och Örn. Vid lunch åkte vi hem och åt och fortsatte vår städar rajd igenom huset. Idag var det framförallt altanen som fick sig en annsiktslyftning. Så nu på kvällen har vi grillat med Sara å Stefan och Alvin och ätit ute på altanen och det var så mysigt :D

Nu blir det nog sängen, för imorn är det föreläsning om bisatser.

PUSS på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar