fredag 29 april 2011

Gnällspik

jupp, det är vad jag och min dotter är... mest hela dagen, är det inte hon å är det jag som gnäller. Så för att inte gnälla sönder varandra på dagtid när mormorn har jobbat så har vi fördrivit tid med sånt vi gör bäst. I tisdags var vi till Jakan och drack latte med Linda.... jag vill dricka latte med LINDA varje dag!!
Onsdag kom min gudmor på besök och vi mysade hela dagen med shopping, lattedrickning och god mat.
Igår var vi till Väsby och åt lunch med Tracy på fm och på em kom Mia och Adrian hit så vi tog en promenad till lekparken och så åt vi en glass :)
I morse åkte jag å K till Linda och busade med E och gud så kul flickorna hade. Kul att se hur de små växer och får mer å mer utbyte av varandra. Sen hämtade jag å K min mormor och åkte till Norrtälje till min Farmor, där fick vi god mat och sol på altanen.

Nu ligger jag halvdöd i soffan för jag har så ont i ryggen. Jag har känt att kroppen har blivit jätteond och tung. Mina ben svullnar och jag är så trött att jag skulle kunna sova från nu till jul, så det är kanske inte så konstigt att jag inte har nått tålamod. Mamma skulle väga Dante, så jag passade på att ställa mig på vågen och från förra torsdagen (den 21 april) har jag gått upp FYRA kilo!!! snacka om att påskmaten satte sig fint runt midjan *asg*

Imorn är det valborg :D

PUSS på er!

1 kommentar:

  1. Jo tänderna brukar komma så men min dotter var annorlunda så trodde grabbarna skulle komma bakvänt också. Hon fick första tanden uppe :0

    SvaraRadera