onsdag 20 april 2011

Måsten

Hur kommer det sig att städa alltid förvandlas till ett måste? måsten är så tråkiga och måsten blir aldrig av :P

Just nu försöker jag samla lite kraft så att mitt måste förvandlas till ett "tänk vad fint det blir när det är rent" så att jag får det gjort.
Det är inte så mycket som ska göras egentligen eftersom vi gjort det stora i helgen, det är golven som ska dammsugas och torkas. Vinterjackorna och skorna ska städas undan och göra plats åt sommarplaggen. Jag var riktigt duktig i höstas så i år får det plats några par nya skor utan att A blir allt för arg *fniss*
iofs är det han som äger flest par skor i det här huset, å så länge han leder kan han ju inte klaga eller?

Sen är det dax att ta fram en kartong med etiketten "Angelicas kläder till efter graviditeten" för nu börjar det bli trångt. Både i de vanliga kläderna men oxå i garderoben där vanliga och mamma kläder trängs :P

Nej nu kom det lite energi när jag börja prata kläder, dax att ta tag i dammsugaren innan energin försvinner igen :D

PUSS på er!

1 kommentar:

  1. jag tycker du är jätteduktig här finns det inte mycket energi till städning inte

    SvaraRadera