onsdag 13 april 2011

tidiga mornar

Förhoppningsvis kommer jag ihåg det här nästa gång jag bävar inför att klockan ska ringa tidigt, men förmodligen inte :P

Idag har jag hunnit med supermycket! var i skolan 8.30-10, sen hade vi studiegrupp till halv tolv. Efter det åkte jag hem och skrev klart en liten uppgift som jag missat i delkurs2 och skickade in den. så nu är jag helt klar med delkurs2 och ska bara invänta betyg :D

Lagom till att den var inskickad och klar var det dax att hämta lilla hjärtat på dagis. Jag å A hämtade tillsammans och cyklade sedan till biblioteket för att lämna tillbaks lite böcker från just delkurs2. Vi tog en tur förbi Daniel och Tove men de hade inte kommit hem än, så vi fortsatte vår cykeltur till As moster som bor på andra sidan Säter. För att komma fit måste man ta sig upp för en jätttttebacke...så ja, jag gick sista biten =P

Hos As moster blev vi bjudna på jättegod texmex kyckling till middag. Det var tredje gången som jag å K åt borta den här veckan... måste sluta vara ute å fara vid middagstid *fniss*
Får helt enkelt bjuda tillbaks i sommar med massa grillning :D

Efter middagen var det dax för Gerd att sova för hon skulle gå ut på natt ikväll. Så vi tog våra cyklar och cyklade hem. Hemma tog vi tag i trädgården. Den är ju hyfsat stor så vi har bara pillat på en del, men det var välbehövligt.

När K somnat tog jag och A tag i badrummet på övervåningen så nu är det fräscht och jättefint :D

Se vad mycket man hinner på en dag :D

PUSS på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar