onsdag 22 juni 2011

uppdatering forts.

Igår var jag å K till farbror doktorn för hon har fått läskiga utslag på kroppen. Dr kunde inte säga vad det kunde vara för nått, utan förmodligen är det nån typ av nässelutslag och det kan man visst få av precis vad som helst. Så för att lindra hennes klåda fick vi recept på kortison som ska smörjas morgon och kväll.

Efter läkarbesöket tog jag å K cyckeln och begav oss ut till Farmen, det var tungt och tog tid, sen nämner vi inte så mkt mer om den ansträngningen vi kom iaf fram *fniss*
Meningen med besöket, förutom att just besöka, var att jag tänkte jag skulle hjälpa till lite inför midsommar, men jag är ju inte så mycket till hjälp med nått just nu :( men Farmor å Farfarn fick massa gjort ändå och efter jobbet kom A och hjälpte till.

Idag är jag å K på städhumör, tvätten går för fullt, disken är diskad och snart ska dammsugaren fram :D

Det går riktigt bra med pottträningen, det blir mindre å mindre olyckor och hon blir duktigare på att säga till innan det blir panik.

PUSS på er!

1 kommentar:

  1. stolt mamma o mormor27 juni 2011 kl. 13:40

    tänk om man var på städhumör nångång :-)

    SvaraRadera