onsdag 1 juni 2011

packa

Att jag hatar att packa är väl ingen nyhet, tydligen är det ärftligt för mamma gillar det inte heller :P

Men idag är det extra smärtsamt. För jag packar för en riktigt jobbig resa. När jag har börjat packa så betyder det att det är på riktigt. All smärta och saknad som jag har lyckats gömma långt nere ett tag nu kommer att krypa fram. För på fredag är det begravning av världens finaste gammelfarfar. Och i och med att det är en begravning så måste det ju vara på riktigt.

Jag har ett moment kvar i skolan för terminen, sedan blir det sommarlov. Ska bli skönt, tråkigt bara att A inte har nån mer semster. Men jag å Skrutt ska nog kunna roa oss själva om dagarna. Har jag tur kan vi skjuta lite på dagarna så hon sover 21-08 istället för 20-07. A kommer ju komma hem kring sju på kvällarna så om K ska sova redan 20 kommer han ju inte få träffa henne något. Men vi får se hur sammarbetsvillig hon är med det =P

Nä, kommer nog inte sova så mycket i natt så det är väl lika bra att ta tag i det där med packningen så jag får några timmar iaf.

Puss på er!

1 kommentar:

  1. stolt mamma o mormor1 juni 2011 kl. 22:29

    ja jag gör allt utom att packa. Skitjobbigt är det men vi får träffas i alla fall, kram

    SvaraRadera