onsdag 1 juni 2011

första gästerna :D

Idag med posten fick vi vårt första svarskort tillbaka, så nu har vi iaf minst två gäster så då fyller vi vittnes kvoten och då blir det bröllop även om alla andra stannar hemma *fniss*

Igår tog jag å Lina en tur till Blg för jag behövde köpa lite förvaringslådor, men det blev lite mer *hihi* Jag köpte ett par leggings till i samma färg och storlek jag redan har, men jag lever typ i dem så jag kände att jag behövde ett par till. Sedan svängde jag vi in på bikbok och det är ett under vad man hittar när man inget ska ha. Så jag beställde en lila klänning, en svart klänning och en topp typ. Så idag hämtar världens bästa syster den ifrån världens bästa Malin :D

Sen blev det lite nytt bling till öronen, så nu är iaf öronen klara till den stora dagen! å de är så fina!!! Undra om jag någonsin kommer känna mig vacker igen efter dagen D, hihi... kanske aldrig byter kläder helt enkelt ;)

Nä nu ska jag återgå till sista tentan för terminen, när jag lagt den bakom mig är hela första året till ända, vad fort det har gått.

PUSS på er!

1 kommentar:

  1. stolt mamma o mormor1 juni 2011 kl. 22:35

    ja nu blir det att pricka av gästerna som svarar men de har ju ett tag på sig ;-)Borde ju få svar av de som bokat boende <3

    SvaraRadera