fredag 10 juni 2011

Dag ett

Utan blöja... jag skulle ljuga om jag sa att det gått bra. Inte en enda gång har K gått på pottan, utan vi har x-antal ner kissade trosor, ett vältvättat altan golv och en välvattnad gräsmatta. Men hon har iaf sagt till flera ggr att hon går ut och kissar, men hon vill inte sitta på pottan :/

Men skam den som ger sig, nu är det ju bara att köra på så kanske jag kommer med glädjebesked om en vecka eller så =P

Annars har dagen allmänt gått i trotsens tecken, ingeting har det gått att be damen om. Men hon har bara kissat inne en gång och det var när vi var hos Sara och då tror jag att hon glömde bort sig i leken. Jag får helt enkelt fråga ännu fler ggr imorn ;)

Imorn är det lördag och A är hemma, så då ska vi på allvar ta tag i vårt uterum! Det ska bli spännande, återkommer med före å efter bilder!

PUSS på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar