måndag 7 mars 2011

Bus

Sitter och slöar lite i soffan efter att för första gången sen typ i augusti eller så varit ute på en långtur till häst =D
HEEELT underbart! Måste se till att komma ut lite oftare, för ett litet tag till borde magen tillåta det. och själsligt behöver jag det mer än nått annat ibland.

Så just nu har jag bäddat ner mig i soffan framför brasan för att få till kroppstempraturen igen för den sjönk lite efter så pass långtid utomhus =P Och lyssnar på de jag älskar mest som busar i Ks lekrum. K kom nämligen och hämtade sin pappa som satt bredvid mig och sa "gå busha". Då skulle de gå och busa de två :)
så nu lyssnar jag på deras skratt och bus och blir alldeles varm inuti.

Ska slänga mig i duschen nu, sen blir det en kaffe hos As mormor i eftermiddag.

PUSS på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar