tisdag 4 oktober 2011

ja...

egentligen skulle jag behöva skriva av mig, tala om precis vad jag tycker tänker å känner. Det vore väldigt skönt. Bara få sätta ord på det, skicka iväg det och bli av med det.

Men det går inte. För vad jag än skriver så kommer folk ta åt sig, folk som ska ta åt sig men oxå folk som inte ska ta åt sig. Och på nått sätt så vill jag verkligen inte lägga ut de på bloggen eftersom jag vet vilka och hur många ni är som läser. Ja, jag vet till och med att de som "borde" läsa de jag vill skriva inte läser så då försvinner ju meningen ännu mer. Men det vore skönt. Det vore så fruktansvärt skönt att bara få pysa ut lite. Bara lite.

Men jag är bättre än så. Jag biter ihop och ler. För det är så man gör.

Ja, om man nu inte kan se det här inlägget som ett litet pys då, men den som lyckas ta åt sig av det här den är rätt skicklig ;)

1 kommentar: