tisdag 6 december 2011

Vardag

Nu är den här, vardagen... å den håller på att ta kål på mig!
Eller inte vardagen som gift, den är rätt mysig.
Men vardagen som 100% studerande OCH 2barns mor. Det är så mycket så jag blir så trött. Högst upp på önskelistan står mammaledighet, men det får vänta till juni 2012. Och det kommer att vara värt det när jag är klar! Jag intalar mig det iaf. Att även om det periodvis är lite kämpigt så kommer det vara värt allt slit när mina barn bara är 3 och 5 å jag är färdigutbildad. Sen vill jag inte ta ledigt nu och missa mina nuvarande skolkamrater för de är underbara och i höst får jag ÄNTLIGEN läsa med älskade underbara Madde igen =D

Helgen som passerade spenderade vi hos Mamma å Pappa och lördagen spenderade jag med syster på gekås i ullared, så nu är julklapparna klara. På tal om klappar, det är ju nån som fyller 25 snart och hon har bara 3 önskningar:

- en ny dator
- en gjutjärnsgryta xxl
- en Sony NEX-5 Black + 18-55mm

Jag vet att de kanske inte var århundradets billigaste lista, men många bäckar små ;)

Slänger in en bild som iaf får mig att smälta, men jag är ju rätt partisk ;)


puss å kram

1 kommentar:

  1. stolt mamma o mormor9 december 2011 kl. 18:23

    en sån prins måste väl få alla att smälta <3

    SvaraRadera