torsdag 24 november 2011

Fru Ljusteräng

Jupp, det är numera jag :D Känns väldans overkligt fortfarande fast det snart är två veckor sedan. I två veckors tid har jag gått omkring i ett slags rosa lyckoskimmer. Trots att vi snart varit hemma i "verkligheten" en vecka känns det inte som så lång tid. Bröllopet var fantastiskt, sagolikt till och med. Hela dagen flöt på och var så romantisk! Ni ska bara veta vilka vänner jag har, eller ja många av er som läser är ju de fantastiska vännerna jag pratar om. Utan er hade inte bröllopet blivit hälften så bra! Ni är underbara och jag älskar er allihop <3









Livet är fantastiskt <3

PUSS på er!

6 kommentarer:

  1. stolt mamma o mormor25 november 2011 kl. 23:33

    Jag är riktigt imponerad av alla som ställde upp på Er, allt från frukost, hår, smink, dukning, barnvakt till tårta! För att inte glömma världens bästa Möppa ever anordnat av världens bästa tärnor! (Svensexan var säkert bra den med, men det vet ju inte jag) Ja helt fantastiskt att få vara en del av detta. Tänk på att vänner är som blommor de behöver skötas om ibland - ta hand om varandra kramar från en mycket stolt mamma <3

    SvaraRadera
  2. Tack för en underbart härlig och vacker dag tillsammans med er :)
    <3

    SvaraRadera
  3. Underbart! Grattis till er båda! Ni ser fantastiskt lyckliga ut <3 det är ni båda värda :)
    / helejn

    SvaraRadera
  4. Ja jag vill ha bilder i massor :)

    SvaraRadera