torsdag 30 december 2010

skit chef

Sitter ensam i soffan och funderar lite.
Mickis blev sjuk, så istället för å vara här tre dagar, kom de på lunch idag och åkte hem igen. Super trist...jag som har så mkt att berätta för henne...aja, tar det senare helt enkelt.
Kendra ligger och sover, det där med rutiner är bra, men när man har lov försvinner de lixom.
A ligger oxå å sover, han har huvudvärk. Hoppas att det är tillfälligt bara. Hans chef ringde för nån timme sen och sa att han ska börja redan imorn, men då blev A förbannad och talade om att de tänker han minsann inte alls göra. Hejja A! Jävla skit chef... nog för att hans förra var något alldeles extra, men som den nya beter sig är ju bara pinsamt. Man kan inte bara kasta omkring sina anställda, skita i att skriva papper osv... nä dax att söka nytt tror jag!

Nä nu struntar vi i tråkigheter, idag är det näst sista dagen på året och på lördag är det min födelsedag! imorn kommer (om vi inte får fler bortfall) de flesta av mina tjejer! jag längtar så mycket, jul och nyår är bästa tiden på året!

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar